December 29, 2016

DS URBAN STORE – UUSI DS-MYYMÄLÄKONSEPTI

DS URBAN STORE – UUSI DS-MYYMÄLÄKONSEPTI

Ensimmäinen DS Urban Store on avannut ovensa arvostetussa oskoskeskuksessa, Westfield Londonissa.

Ainoana myymälänä lajissaan, Lontoon DS Urban Store -myymälän avajaiset ennakoivat uuden digitaalisen DS-myymäläkonseptin saapumista myös muihin brändin suosittuihin ja arvostettuihin kohteisiin ympäri maailmaa.

DS Urban Store kutsuu kävijänsä uppoutumaan hienostuneeseen DS-maailmaan. Vierailijat voivat jopa tutkia DS malliston laajoja personointimahdollisuuksia DS Virtual Vision -virtuaalitodellisuuden avulla. Ne jotka antavat periksi kiusaukselle, pääsevat rakentamaan, personoimaan sekä ostamaan uuden DS autonsa myymälässä.

Yves Bonnefont, DS:n toimitusjohtaja, kommentoi: ”DS Urban Store -myymälän avajaiset Lontoossa on merkittävä askel DS-verkoston kehittämisessä. Tämän uuden digitaalisesti interaktiivisen myymäläkonseptin avulla voimme tuoda DS-brändin mahdollisimman lähelle asiakkaitamme. DS Urban Store on paikka, jossa voit ostaa DS autosi, uppoutua DS:n maailmaan sekä kokea brändielämyksen”.

DS-verkosto on juuri laajentunut uudella konsepilla. DS Urban Store sijaitsee aina suosituissa ja arvostetuissa kaupunkikeskuksissa, ja se voi olla oma myymälänsä kauppakeskuksissa tai ostoskadulla. Myymäläkonseptin tavoitteena on tuoda DS-brändi lähelle potentiaalisia asiakkaita juuri sinne, missä he viettävät vapaa-aikaansa.

Jokainen DS Urban Store koostuu viidestä eri alueesta:

  • DS NÄYTTELYALUE, jonka kunniapaikalla edustaa lippulaivamalli DS mallistosta
  • DS VIRTUAL VISION –virtuaalitodellisuusalue, joka tempaa mukaansa 3D-matkalle tutustumaan DS malliston premium-autoihin. VR-lasien avulla vierailijat voivat katsella kaikkia tarjolla olevia personointi mahdollisuuksia. Virtuaalikokemus on dynaaminen, interaktiivinen ja mukaansatempaava, etenkin kun matka vie käyttäjän valitsemallaan DS autolla Pariisin Place de la Concorde -aukiolle.
  • DS KAUPPA, jossa on laaja valikoima DS:n lifestyle-tuotteita, jotka ovat saaneet inspiraationsa DS:n ainutlaatuisesta arvomaailmasta – Ranskalaista ylellisyyttä, hienostuneisuutta, personointia sekä edistyksellistä teknologiaa. Olivatpa vieraat DS-harrastajia tai uusia brändin parissa, löytää jokainen varmasti jotain täydentämään omaa elämäntapaansa.
  • DS LOUNGE, jossa vieraat voivat rakentaa omaa autoaan konfiguraattorin avulla
  • DS BIJOUTERIE on DS Urban Store -liikkeen yksityisin alue, joka on varattu asiakkaille jotka haluavat vahvistaa uuden autonsa oston.

ENSIMMÄINEN DS URBAN STORE… LONTOOSSA!

Ensimmäinen DS Urban Store avasi ovensa huippusuositussa Westfield London -kauppakeskuksessa. Tämä 140m2 myymälä on nyt avoin vierailijoille. Seitsemän DS Neuvojaa ovat vastaanottamassa vieraita, kertomassa DS brändistä ja tuotteista sekä tuomassa DS-elämyksen eloon.

Westfield London -kauppakeskus on korkealaatuinen, innovatiivinen sekä dynaaminen paikka shoppailla, syödä ja tavata ihmisiä. Vuonna 2015 27 miljoonaa ihmistä vieraili kauppakeskuksessa, jossa on yli 300 myymälää mukaan lukien useita luksusbrändejä.

Uuden DS Urban Store -myymäläkonseptin jalkauttamisella brändi pyrkii vakiinnuttamaan paikkansa mahdollisimman lähellä asiakkaitaan.