Nelivetoinen lataushybridi

Tutustu DS 7 CROSSBACK -malliin oheiselta videolta. Nelivetoinen DS 7 CROSSBACK E-Tense 4×4 -malli pähkinänkuoressa:

Suorituskyky:
300 hv ja neliveto
kiihdytys 0 – 100 km/h  6.5 sekuntia

Kulutus ja päästöt (WLTP):
1,5 litraa/100 km
31 g/km CO2

DS Video Chat -etätapaaminen

DS Video Chat -etätapaaminen

Tutustu DS 7  CROSSBACK E-TENSE -malliin kotisohvaltasi! Etätapaamisessa DS-asiantuntijamme vastaavat kysymyksiisi ja esittelevät autoa sinulle henkilökohtaisesti videoyhteyden välityksellä. Voit ottaa yhteyden DS-asiantuntijoihimme ilman ajan varausta suoraan chatissa tai voit myös varata ajan sinulle sopivaan ajankohtaan.

• Tervehdi ystävällistä DS-asiantuntijaamme chat-palvelussamme ja kerro että haluat videoyhteyden myymälään. Videoyhteys avautuu suoraan samassa chat-ikkunassa.
• Halutessasi voit valita, että asiantuntijamme ei näe sinua.
• Mikäli asiantuntijamme ovat varattuina, voit varata ajan ajanvarauskalenterista
• DS Video Chat palvelee ma – pe klo 10-18 ja la klo 10-15.

ALOITA CHAT

DS Video Chat -etätapaaminen

E-TENSE LATAUSHYBRIDIN EDUT

Hiljaisuus ja ajomukavuus

Nauti hiljaisuudesta liikkeelle lähdettäessä sekä sähköllä ajettaessa. E-TENSE-malliversioiden laminoidut ikkunat lisäävät rauhallisuuden tunnetta.

Aja kaikkialla kaikissa olosuhteissa

Ladattavan hybridin valitseminen tarkoittaa itsellesi vapautta liikkua kaupungissa, vaikka liikenne olisi rajoitettua. E-TENSE -mallimme on varustettu tuulilasin yläosaan sijoitetulla sinisellä huomiovalolla, joka kertoo että sähköinen tila on aktivoitu.

Päästöt ja kulutus

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 -mallin CO2-päästöt WLTP-mittaustavan mukaan ovat 34-36 g/km malliversiosta riippuen

Tavaratila

Suunnittelijamme ovat sijoittaneet sähkömoottorin ja akut nerokkaasti siten, että tavaratilasta tai matkustajien tiloista ei ole tingitty. DS 7 CROSSBACK E-TENSE:n tavaratila on 555 litraa, ja se on yksi suurimmista tässä segmentissä.

E-TENSE -palvelut

Latauksen hallinta etänä älypuhelimella, matkustamon lämpötilan esiasetusten hallinnointi, latausasemien paikantaminen ja latausaseman asentaminen kotiin: tarjoamme monia palveluja mielenrauhan lisäämiseksi.

Neliveto

Voima toteutetaan yhdistämällä 200 hv:n (147kW) PureTech-bensiinimoottori sekä kaksi sähkömoottoria: toinen sähkömoottoreista sijaitsee edessä yhdistettynä EAT8 –vaihteistoon ja toinen sähkömoottori sijaitsee liitettynä taka-akseliin. Moottoreiden yhteisteho on suurimmillaan 300 hv.

MyDS-sovellus

Hallinnoi lataushybridiäsi etänä

Ilmaisen MyDS-sovelluksen avulla voit:

• Nähdä jäljellä olevan toimintamatkan
• Katsoa autosi latauksen tilan tai arvioidun jäljellä olevan toimintamatkan
• Ajastaa latauksen etänä
• Hallinnoida matkustamon esilämmitystä tai -jäähdytystä

YKKÖSLUOKAN MATKUSTUSMUKAVUUTTA

DS 7 CROSSBACK E-TENSE -mallin ainutlaatuinen sisusta on omistettu sinun mukavuudellesi

 

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4 -mallissa on neljä ajotilaa:

“Zero emissions” on oletustila. Aina kun aloitat ajon, auto on sähköajoneuvo, joka keskittyy ajomukavuuteen ja hiljaisuuteen ilman hiilidioksidipäästöjä tai saastuttavia päästöjä

“Sport” -tila suosii suorituskykyä ja kuljettajan ajonautintoa

”Hybrid” optimoi automaattisesti auton suorituskyvyn ja polttoaineenkulutuksen. Hiilidioksidipäästöt ovat keskimäärin alle 49 g / km

”4WD” -tilassa neliveto jakaa voiman kaikkiin neljään pyörään ja tuo optimaalisen pidon kaikissa olosuhteissa.

YLELLISTÄ TEKNOLOGIAA

DS ACTIVE SCAN JOUSITUS

DS ACTIVE SCAN JOUSITUS

Pehmeää reagointia

DS ACTIVE SCAN -jousitus käyttää tuulilasikameraa tien epätasaisuuksien havaitsemiseen ja säätää auton iskunvaimennusta havaintoihin perustuen. Epätasaisella tiellä ajettaessa jousitus säätyy vastaanottamaan epätasaisuudet siten että auton koriin välittyy mahdollisimman vähän tärinää.

DS ACTIVE SCAN JOUSITUS
DS CONNECTED PILOT

DS CONNECTED PILOT

Aja tai ole kyydissä

 

DS CONNECTED PILOT on askel kohti autonomista ajamista. Järjestelmä avustaa kuljettajaa siten, että hän voi halutessaan palauttaa auton hallinnan itselleen. Tämä innovatiivinen ominaisuus säätää automaattisesti ajoneuvon nopeuden ja etäisyyden edellä ajavaan ja sijoittaa DS 7 CROSSBACKin omalle ajolinjalleen kuljettajan valinnan mukaan ohjaukseen vaikuttamalla. Käytettävissä nopeuden ollessa 0 – 180 km/h. DS CONNECTED PILOT hallitsee auton täydellisen pysäyttämisen sekä sen uudelleen liikkeelle lähtemisen. Se valitsee oikean nopeuden sekä oikean ajolinjan. Hyödyllinen ominaisuus ruuhkassa ja moottoritiellä ajettaessa.

 

DS ACTIVE LED VISION

DS ACTIVE LED VISION

Näe ja tule nähdyksi

DS ACTIVE LED VISION yhdistää tyylin teknologiaan. Päävalonlähde muodostuu kolmesta pyörivästä LED -moduulista. Ohjauspyörän kulmasta, ajonopeudesta ja sääolosuhteista riippuen LEDit pyörivät ja jopa kallistuvat lyhentäen tai pidentäen valon kantamaa. Valonsäde sitävastoin on laajempi tai paremmin suunnattu tien reunojen valaisemiseksi.

DS ACTIVE LED VISION
NELIVETOINEN LATAUSHYBRIDI

NELIVETOINEN LATAUSHYBRIDI

E-TENSE 4x4

Voima toteutetaan yhdistämällä 200 hv:n (147kW) PureTech-bensiinimoottori sekä kaksi sähkömoottoria: toinen sähkömoottoreista sijaitsee edessä yhdistettynä EAT8 –vaihteistoon ja toinen sähkömoottori sijaitsee liitettynä taka-akseliin. Moottoreiden yhteisteho on suurimmillaan 300 hv.

DS PARK PILOT

DS PARK PILOT

Vaivatonta pysäköintiä

Uuden ajoavustinteknologian ansiosta auto pysäköi itse itsensä niin kadun varteen kuin vinoparkkiinkin kuljettajan koskematta ohjauspyörään tai polkimiin. DS PARK PILOT havaitsee DS 7 CROSSBACKin mittoihin sopivan pysäköintitilan sen ohi ajettaessa.

DS PARK PILOT

KARISMAATTINEN JA HIENOSTUNUT

E-TENSE 4x4 ladattavassa hybridissä on säilytetty DS 7 CROSSBACK:in DNA ja identiteetti, mutta se erottuu tyylikkäästi lukuisten yksilöllisten design-ominaisuuksien ansiosta, jotka osoittavat sen olevan moderni ja tehokas.

E-TENSE 4x4 ladattavassa hybridissä on säilytetty DS 7 CROSSBACK:in DNA ja identiteetti, mutta se erottuu tyylikkäästi lukuisten yksilöllisten design-ominaisuuksien ansiosta, jotka osoittavat sen olevan moderni ja tehokas.

Toimintamatka & kulutus

WLTP-mittaustavan mukaisesti

Auton kulutukseen ja toimintamatkaan sähköllä vaikuttavat muun muassa sähköajon osuus, kuljettajan ajotapa, ajonopeus, lämpötila, keli- ja ajo-olosuhteet sekä auton kuormaus. Ilmoitetut kulutusarvot on tarkoitettu eri automallien väliseen vertailuun. Ne perustuvat laboratoriossa tehtävään keskivertoajoa jäljittelevään mittaukseen, eivätkä ne kuvaa tarkalleen auton kulutusta liikenteessä ajettaessa. Ladattavan hybridiauton kulutus voi poiketa merkittävästi ilmoitetuista kulutusarvoista auton käytöstä ja lataamisesta riippuen. Autoa tulee ladata viimeistään akkujen tyhjennyttyä, jotta ajoneuvon kulutus pysyy alhaisena. Sähkö- ja hybridiautot sisältävät uutta teknologiaa, joka aiheuttaa niiden käyttöön ja toimintaan liittyviä rajoituksia. Näitä voivat aiheuttaa esimerkiksi suuri ajonopeus, peräkkäiset lataukset tai käyttö kuumissa tai kylmissä olosuhteissa. Rajoituksia käytetään esimerkiksi ajoneuvon tekniikan suojelemiseksi. Latausteho ja -aika voivat vaihdella ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.

On myös tilanteita, joissa sähköllä ajaminen ei onnistu. Näitä tilanteita on esimerkiksi alle -5 asteen ulkolämpötila ja 12V akkujen alhainen varaustaso. Lisäksi polttomoottori vaatii toisinaan käyttöä, jotta se saavuttaa käyntilämpötilan ja mahdollinen öljyn sekaan joutunut bensiini haihtuu pois. Kuljettajalla ei näissä tapauksissa tilapäisesti ole mahdollista ajaa ainoastaan sähköllä.

Ajovoima-akun kapasiteetti heikkenee luonnollisen kulumisen johdosta. Akun kapasiteettiin ja kestävyyteen vaikuttavat esimerkiksi käyttötapa, ikääntyminen sekä ajokilometrit. Sähköisen voimalinjan käyttöikä voi olla koko auton käyttöikää lyhyempi. Auton käyttöön liittyvät suositukset, ominaisuudet ja rajoitteet on eritelty tarkemmin käyttöohjekirjassa.

PALVELUT