DS-merkin lanseeraus vuonna 2015

DS-merkin lanseeraus vuonna 2015

DS:stä tuli oma brändinsä virallisesti 1.6.2014 samalla kun sille asetettiin kunnianhimoiset tavoitteet: ranskalaisen autoteollisuuden paluu premium-luokkaan. DS:ään liitettiin vuoden 1955 DS:ltä perityt arvot: innovaatio ja muista erottuminen. DS on suunniteltu asiakkaille, jotka haluavat erottua ja tuoda esiin persoonallisuutensa. Mallisto käsittää versiot DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* and DS 6*.  Vuonna 2015, kun DS lanseerattiin uudelleen, vietettiin alkuperäisen DS:n 60-vuotis juhlia. Geneven autonäyttelyssä 2015 julkistettiin brändin uusi slogan:–DS AUTOMOBILES, SPIRIT OF AVANT-GARDE — eli DS, AVANTGARDE-HENKEÄ. Tämä iskulause kuvastaa hyvin DS:ää.  Genevessä julkistettiin myös uusi DS 5, joka esitteli DS-brändin uuden identiteetin uusine keuloineen ja uusine teknologiavarusteineen, hienostuneine piirteineen ja suorituskykyisine moottoreineen.
*Myynnissä ainoastaan Kiinassa. DS

Alkuperäisen DS:n 60-vuotismerkkipäivää juhlistettiin järjestämällä DS Week -tapahtuma Tuileries’n puistossa Pariisissa. Tapahtuma kesti kuusi päivää 19-24.5.2015 ja keräsi yli 12.000 kävijää Haussmann-tyyliin toteutetulle bulevardille  boutique-myymälöineen. Esillä oli niin vanhoja kuin uusiakin DS-automalleja. Vierailijat saattoivat näin sukeltaa aikamatkalle vuodesta 1955 meidän päiviimme sekä lähitulevaisuuteen.